Van Kediri naar Malang (Oost-Java) - Reisverslag uit Kediri, Indonesië van Marcel Conté - WaarBenJij.nu Van Kediri naar Malang (Oost-Java) - Reisverslag uit Kediri, Indonesië van Marcel Conté - WaarBenJij.nu

Van Kediri naar Malang (Oost-Java)

Door: Marcel Conté

Blijf op de hoogte en volg Marcel

01 April 2012 | Indonesië, Kediri

Selamat pagi! Kort blogje dit keer, we gaan zo ontbijten. En om 7u gaat de bus alweer richting nog oostelijker Java. De saus viel dus helemaal verkeerd. Zwaar aan de diarrhee geweest. Imodium geslikt, water gedronken, veel naar het toilet, brak geslapen, en eergisteren ging het helemaal niet lekker. Ik heb het ochtendgedeelte tot aan de lunch nog mee gemaakt (met als hoogtepunt een bezoek aan een batikschooltje waar ze lieten zien hoe ze dat doen. Wauw, wat een werk! Twee doeken gekocht, en de man was een paar keer op de Pasar Malam geweest, dus Den Haag kende hij! 's Middags taxi genomen naar hotel in Jogja, goed doorgeslapen en vandaag (het is nu 6:30) gaat het voor het eerst goed. Vandaag reizen we van Kediri naar Malang op Oost-Java. Ik ben benieuwd. Weet niet of ik daar wifi heb, dus...tot op Bali!

  • 01 April 2012 - 08:54

    Petry:

    ik hoop dat je prachtig weer hebt op de bromo en voldoende conditie voor de krater! ik duim voor je. dansmoves zijn ons ook uitgelegd en wat een schoonheid van het ramayana ballet he? midden java heeft mijn hart gestolen...de elegantie, de vriendelijkheid, de verfijnde keuken en een gevoel wat het dichtst bij thuis voelt.

  • 01 April 2012 - 10:18

    Lineke:

    Ach, en ziet er zo onschuldig lekker uit!

  • 01 April 2012 - 13:42

    Sander:

    Een beetje Indo kan toch wel tegen pittig Amigo!?! Je verslagen zijn erg leuk om te lezen!

  • 04 April 2012 - 03:42

    Marcel Conté:

    @Petry: uiteindelijk niet de Bromo gedaan, en geen spijt van. Misschien ander keertje. Heb het vermoeden dat ik hier nog wel eens terugkom ;-)

    @Lineke: ja, dat dacht ik ook, en die ribs waren super, maar die tjabeh rawit he....verradellijke rakkertjes zijn het!

    @Sander: ja, dat is het enige Hollandse in mij, ik kan er gewoon niet tegen! Hahaha! Maar leuk dat je meeleest! Tot in april!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel

Actief sinds 21 Maart 2012
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 52111

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2017 - 14 November 2017

ROADTRIP Texas, New Mexico, Arizona, California!

12 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Mazcleta, Castillos en Paella....Valencia 2014 !

09 September 2013 - 19 September 2013

The "Deep South" Music Trip

04 November 2012 - 17 November 2012

USA & Guatemala 2012

24 Maart 2012 - 08 April 2012

Back to the rootz!

Landen bezocht: