It never rains in Southern California.... - Reisverslag uit Rancho Palos Verdes, Verenigde Staten van Marcel Conté - WaarBenJij.nu It never rains in Southern California.... - Reisverslag uit Rancho Palos Verdes, Verenigde Staten van Marcel Conté - WaarBenJij.nu

It never rains in Southern California....

Door: Marcel Conté

Blijf op de hoogte en volg Marcel

09 November 2012 | Verenigde Staten, Rancho Palos Verdes

Het komt bijna niet voor, maar wat een plensbui gisteren in Los Angeles! Gelukkig was het niet koud, zo'n 17 graden, een verademing na de sneeuw en de 4 graden in New York. Roy moest er om lachen. "Lijkt wel of we door Den Haag rijden". Het komt niet vaak voor dat het echt zo hard regent in CaliforniË....

Goed hem weer te zien. Als vanouds, en zo gaat dat bij vrienden! Even langs Christine's werk gereden en daarna Leylie en Emily opgehaald bij de naschoolse opvang. Vervolgens lekker biertje samen gedronken en wat bijgekletst, en toen was het alweer tijd om de taekwondo les van de meisjes te volgen. Leuk om mee te maken, en indrukwekkend hoe "Master Sako" op een leuke manier de kinderen discipline en zelfvertrouwen bij brengt.

Vervolgens was het alweer 20:00 uur en gingen we nog aan het eten. Christine had heerlijk gekookt: steaks, pasta, salade. En om half elf merkte ik dat ik toch moe begon te worden. Het is maar 3 uur vroeger dan in New York, maar misschien toch ook het reizen (toch een vlucht van bijna 7 uur).

Zojuist fris en fruitig opgestaan, Roy is al naar zijn werk. Ik rij met Christine mee en ga met de metro naar Hollywood. Lekker de toerist uithangen. See you later!

• 10 November 2012 - 09:19

Margot:

En, ben je al gecast voor een nieuwe tv serie?! ;-) geniet maar lekker daar samen met Roy en van de warmte!
    x

• 10 November 2012 - 09:34

Margot:

Leuk om de foto's te zien, krijg gelijk een beeld. Ook van Roy, Wmiliy and the kids.. Wat zijn ze al groot hè. Have fun!
    x

• 10 November 2012 - 22:01

Marcel Conté:

@Margot: haha, nog niet. Ja, de meisjes zijn inderdaad al groot. Emily wordt in december 10 (!) en Leylie wordt in januari 6. Vandaag wat frisser (vindt Roy, ik vind het heerlijk), maar nog steeds blauwe hemel en mooi zonnetje....liefs !