Over 11 uur weer thuis... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Marcel Conté - WaarBenJij.nu Over 11 uur weer thuis... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Marcel Conté - WaarBenJij.nu

Over 11 uur weer thuis...

Door: Marcel Conté

Blijf op de hoogte en volg Marcel

16 November 2012 | Canada, Vancouver

Het is 14:50 op Vancouver International Airport, dat betekent dat ik over exact 11 uur op Schiphol zal landen. het vliegveld is prachtig, rustig en relaxt. En gratis wifi. Net even bijgekomen met een hamburger en een colaatje en daarna ging de KLM-desk open en kon ik mijn zitplaats nog omruilen, ik heb nu een plek aan het raam en zit niet in een rij van vier, maar naast iemand anders. Het vliegtuig staat er al. Een vertrouwd gezicht met op de achtergrond de North Shore Mountains en de stad Vancouver. Grappig.

De vlucht met Westjet verliep ook prima, het is ruim 2 uur vliegen vanaf LA. Begonnen in het boek "De Maya profetie", erg leuk en spannend. De tijd ging snel, en voor we het wisten werd bij Seattle al de landing in gezet. Vanuit de lucht zag Vancouver er trouwens erg leuk uit, wie weet de volgende keer echt deze stad bezoeken?

Gisterenavond heerlijke avond gehad met Palm bier en etnische muziek op de achtergrond. Goeie gesprekken met Roy, en een gek idee dat we gisterenochtend nog in Guatemala zaten! Het was een bijzondere vakantie, van de kou in New York tot de vochtige warmte in Tikal en een vlucht via Canada terug naar huis. Ben er wel klaar voor, en zie er naar uit weer terug te komen. Tot over 11 uur!

• 17 November 2012 - 04:53

Roy De Ketser:

Gozer, niet alleen was onze trip naar Guatemala errug goe, ook de, de jou gemaakte, reisverslagen!

• 17 November 2012 - 06:55

Jannie:

Gefeliciteerd jarige met je 41e. Zie je zo en goede reis verder.